Eduscience

Eduscience

Czas: 21 maja 2015, 10:00

Miejsce: Warszawa

W dniu 15 maja zakończył się konkurs "Systematyczność Monitoringu Przyrodniczego". Konkurs cieszył się dużym zainteresowaniem, szczególnie wśród klas szkół podstawowych.

W związku z tym, iż w kategorii I - szkoły podstawowe, które zarejestrowały się na platformie po 1.09.2014 r,, aż 5 szkół uzyskało maksymalny wynik, zgodnie z zapisami regulaminu, zwycięzca konkursu zostanie wyłoniony w drodze losowania.
Losowanie odbędzie się w siedzibie Organizatora Konkursu i będzie transmitowane poprzez platformę www.platforma.eduscience.pl (w zakładce "Transmisje"). 

Termin transmisji:

czwartek, 21 maja 2015 r., godz. 10.00


Zapraszamy do udziału w transmisji. Będzie ona aktywna od godz. 9.45 w celu sprawdzenia poprawności połączenia.

Ostateczne wyniki zostaną ogłoszone po losowaniu.

Zespół EDUSCIENCE

2 Krajowa Konferencja Scientix "Dobre praktyki STEM"

Serdecznie zapraszamy na 2. Krajową Konferencję Scientix „Dobre Praktyki STEM” dla nauczycieli przedmiotów matematyczno-przyrodniczych, która odbędzie się w dn. 23-24.11.2018 r. w Warszawie. Zapisy właśnie ruszyły, a organizatorzy jak zwykle…

Czytaj więcej

Webinaria Scientix dla nauczycieli

Serdecznie zapraszamy na webinaria dla nauczycieli przedmiotów przyrodniczych. W cztery kolejne środy o godzinie 15.00 zabierzemy Państwa w podróż do świata nauki. Pokażemy ciekawe materiały do pracy z uczniami i zaprezentujemy różne sposoby…

Czytaj więcej

Zdrowe opalanie, czyli jakie?

Jak długo mogę się dziś opalać? To pytanie zadajemy sobie szczególnie w bardzo słoneczne dni. Czy możliwe jest wyznaczenie czasu opalania, w którym naszemu organizmowi dostarczymy dawkę promieniowania potrzebną do wytworzenia witaminy D3, a jednocześnie…

Czytaj więcej

Wakacyjna lektura dla nauczycieli

Zachęcamy do wpisania na swoją wakacyjną listę lektur dwóch nowych raportów dotyczących edukacji przyrodniczej. To idealne lektury letnie dla tych wszystkich, którzy zainteresowani są nauczaniem STEM oraz wykorzystaniem gier w nauczaniu!

Czytaj więcej