Eduscience

Eduscience

Czas: 21 maja 2015, 10:00

Miejsce: Warszawa

W dniu 15 maja zakończył się konkurs "Systematyczność Monitoringu Przyrodniczego". Konkurs cieszył się dużym zainteresowaniem, szczególnie wśród klas szkół podstawowych.

W związku z tym, iż w kategorii I - szkoły podstawowe, które zarejestrowały się na platformie po 1.09.2014 r,, aż 5 szkół uzyskało maksymalny wynik, zgodnie z zapisami regulaminu, zwycięzca konkursu zostanie wyłoniony w drodze losowania.
Losowanie odbędzie się w siedzibie Organizatora Konkursu i będzie transmitowane poprzez platformę www.platforma.eduscience.pl (w zakładce "Transmisje"). 

Termin transmisji:

czwartek, 21 maja 2015 r., godz. 10.00


Zapraszamy do udziału w transmisji. Będzie ona aktywna od godz. 9.45 w celu sprawdzenia poprawności połączenia.

Ostateczne wyniki zostaną ogłoszone po losowaniu.

Zespół EDUSCIENCE

Wygraj wyprawę życia z EDU-ARCTIC

Marzysz o arktycznej przygodzie? Chcesz zobaczyć, jak pracują naukowcy na dalekiej północy? Niestraszne CI łodzie, helikoptery, piesze wycieczki? Już w lipcu możesz wyjechać w „podróż życia” na Wyspy Owcze lub do Norwegii! Taką szansę daje…

Czytaj więcej

2 Krajowa Konferencja Scientix "Dobre praktyki STEM"

Serdecznie zapraszamy na 2. Krajową Konferencję Scientix „Dobre Praktyki STEM” dla nauczycieli przedmiotów matematyczno-przyrodniczych, która odbędzie się w dn. 23-24.11.2018 r. w Warszawie. Zapisy właśnie ruszyły, a organizatorzy jak zwykle…

Czytaj więcej

Webinaria Scientix dla nauczycieli

Serdecznie zapraszamy na webinaria dla nauczycieli przedmiotów przyrodniczych. W cztery kolejne środy o godzinie 15.00 zabierzemy Państwa w podróż do świata nauki. Pokażemy ciekawe materiały do pracy z uczniami i zaprezentujemy różne sposoby…

Czytaj więcej

Zdrowe opalanie, czyli jakie?

Jak długo mogę się dziś opalać? To pytanie zadajemy sobie szczególnie w bardzo słoneczne dni. Czy możliwe jest wyznaczenie czasu opalania, w którym naszemu organizmowi dostarczymy dawkę promieniowania potrzebną do wytworzenia witaminy D3, a jednocześnie…

Czytaj więcej