Zapraszamy serdecznie na bezpłatny wykład Colina Rose’a w ramach Festiwalu Nauki w Legionowie!
Quo Vadis, cyfrowy nauczycielu?
Spotkanie z ekspertem ds. metodyki w Projekcie EDUSCIENCE odbędzie się 13 czerwca 2014 r.
o godzinie 15.00 w sali widowiskowej Urzędu Miasta przy ul. Piłsudskiego 41 w Legionowie.
W czasie wykładu:
- uświadomimy, jakie korzyści wynikają ze stosowania nowoczesnych technologii w edukacji,
- wskażemy sposoby wykorzystania różnych rodzajów komunikacji w celu zwiększenia efektywności kształcenia,
- przedstawimy metody wykorzystania nowoczesnych technologii jako skutecznego sposóbu przekazywania wiedzy.
_________________________________________________________________________________________________
Słów kilka o wykładowcy:
Colin RoseDoradca rządu brytyjskiego, członek Royal Society of Arts, współtwórca brytyjskiej „Kampanii na Rzecz Uczenia się” („Campaign for Learning”) – towarzystwa naukowego pod patronatem rządu. Twórca „Metody Colina Rose” – autorskiej metody superszybkiej nauki języków obcych, dostępnej już także w Polsce i wykorzystywanej m.in. przez Policję, Biuro Ochrony Rządu i coraz liczniejsze grono celebrytów.
Brytyjski ekspert w dziedzinie edukacji i metod efektywnego uczenia się, publicysta, trener, wykładowca – gość specjalny konferencji edukacyjnych na całym świecie, biznesmen. W swojej pracy dąży do jak najlepszego dostosowania dzisiejszej edukacji do specyfiki zatrudnienia w XXI wieku. Jego podstawową tezą jest pogląd, że uczniowie dzisiejszych szkół i uniwersytetów będą funkcjonowali na złożonym i ciągle zmieniającym się rynku pracy. Skutkiem tego będzie konieczność szybkiego przekwalifikowania i przystosowania do nowych zawodów, a zatem potrzeba umiejętności szybkiego uczenia się i zdobywania nowych umiejętności.
Autor wielu publikacji, m.in. książki: „Ucz się szybciej na miarę XXI wieku”, sprzedanej w ponad 400.000 egzemplarzy w Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych (wydana w Polsce w 2003 roku). Twórca programu „Master it Faster”, sprzedanego w ponad 250.000 egzemplarzy, który pomaga dorosłym w zwiększaniu umiejętności uczenia się, podnoszenia ogólnych kompetencji, przystosowania się do zmieniających się warunków pracy. Współautor programu edukacyjnego „Zabawy fundamentalne” nastawionego na pobudzanie wszechstronnego rozwoju dziecka w wieku 0–6 lat. Autor programu „Champs” dla uczniów w wieku 10–16 lat używanego w Wielkiej Brytanii przez ponad 45% szkół.
Konsultant licznych uniwersytetów i największych firm takich jak: Motorola, Xerox i IBM, Avon Cosmetics, Nestlé Rowntree, Pricewaterhouse Coopers, Procter & Gamble. Wykładowca na konferencjach i sympozjach na całym świecie.
Zapraszamy serdecznie!
WSTĘP WOLNY!
1 komentarz
Elżbieta Polańska; Głogów I LO
11 czerwca 2014, 20:15
"Jego podstawową tezą jest pogląd, że uczniowie dzisiejszych szkół i uniwersytetów będą funkcjonowali na złożonym i ciągle zmieniającym się rynku pracy. Skutkiem tego będzie konieczność szybkiego przekwalifikowania i przystosowania do nowych zawodów, a zatem potrzeba umiejętności szybkiego uczenia się i zdobywania nowych umiejętności." A może potrzebne jest bardziej - umiejętność selekcji informacji; krytyczne a twórcze myślenie; poszanowanie odpowiednich wartości .... I mamy BAZĘ, a na tym możemy budować i rozwijać zdolności oraz przysposobienie zawodowe. Czyli " praca, by zarobić i żyć" - ale też - "jak żyć" i rozwój człowieka. Świadomy pracownik to lepszy pracownik, czy gorszy? Czego oczekuje pracodawca? Jakie są realia ? A co warto i jak warto życie przeżyć ? Oraz rozwój współpracy, wzajemnego szacunku, ciekawość i umiejętność wyboru oraz odpowiedzialność; itd.... Pozdrawiam.