Eduscience

Eduscience

Pokażmy, jak polscy nauczyciele uczą przedmiotów matematyczno-przyrodniczych, jakie metody stosują, z jakich sprzętów i środków dydaktycznych korzystają. Jak się rozwijają, a czego im brakuje? Dołączmy do ogólnoeuropejskiej ankiety nauczycielskiej!

Zapraszamy do udziału w nauczycielskiej ankiecie dotyczącej praktyk edukacyjnych STEM, wspieranej przez Scientix. Jej celem jest  zebranie ogólnoeuropejskich informacji na temat sposobu, w jaki nauczyciele STEM w szkołach podstawowych i średnich (z uczniami w wieku od 10 do 19 lat) organizują swoje nauczanie, w tym, które metody i zasoby wykorzystują, i w jakim stopniu TIK są zintegrowane z procesami nauczania.

Kwestionariusz jest dostępny w 25 językach, w tym po polsku, na stronie: http://www.scientix.eu/observatory/stem-education-practices.

Kwestionariusz jest częścią opracowania na temat polityk i praktyk w Europie w zakresie edukacji STEM, zleconego przez Texas Instruments i opracowanego przez European Schoolnet we współpracy z Deloitte. Pozwoli na uzyskanie kompleksowego przeglądu praktyk pedagogicznych STEM w ponad 25 krajach i na wniesienie wkładu w debatę na temat edukacji i szkolenia w STEM, bazując na konkretnych danych na temat nauczania przedmiotów STEM w całej Europie.

Wyniki badania zostaną udostępnione online przed końcem 2018 r. w Obserwatorium Scientix.

Ankieta będzie dostępna do 18 lipca 2018 r. Wypełnienie ankiety zajmie ok. 20 minut.

Zielone wtorki z Scientix - seria webinariów

Serdecznie zapraszamy do udziału w webinariach cyklu „Zielone Wtorki z Scientix”. Co dwa-trzy tygodnie (we wtorki o godzinie 17.00) zaprosimy Państwa na spotkania online wokół tematów środowiskowych. Poprowadzą je pracownicy Instytutu Geofizyki…

Czytaj więcej

Dołącz do projektu polarnego dla szkół

Drodzy Nauczyciele, mamy dla Was i dla Waszych szkół kolejną projektową propozycję Projekt EDU-ARCTIC2 oferuje ciekawe pakiety, z którymi uczniowie mogą pracować samodzielnie lub pod Waszym okiem, a także webinaria polarne i filmy 360 stopni…

Czytaj więcej